måndag 29 oktober 2012

Världens ärligaste CV

Hej!
Jag är en osäker och villrådig tjej på 22 år. Jag är långsam vad gäller att skapa nya relationer, har svårt att ta plats i samarbeten och har lätt för att skapa fördomar. Jag mår bra av ett lungt tempo och fria arbetsuppgifter. Jag bor centralt i Göteborg och vill verkligen inte hoppa in med kort varsel och verkligen inte på kvällar och helger. Jag har inte erfarenheter av så mycket annat än bajs och sondmatning vilket förövrigt var mycket avskräckande erfarenheter som gett mig mycket ångest och magkatarr. Jag äter flera mediciner och är på grund av mitt tillstånd inte särskillt flexibel eller stresstålig. Mina ambitioner för framtiden är inte så klara. Jag önskar hitta en sysselsättning som ger tillräckligt mycket inkomst och tid att göra sådant jag verkligen tycker om på fritiden.
Referenser lämnas gärna inte på begäran då relationen med mina tidigare arbetsgivare inte är toppen direkt.
Ser inte fram emot ert svar.
Vänliga hälsningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar