lördag 3 november 2012

Snälla du!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen...
SLUTA TA MED ERA POJKVÄNNER OCH SHOPPA!!!
Ingen tycker det är trevligt. De hatar det..de vet alldrig vad för respons de ska ge och vad de än säger tycker ni att det är fel svar. De svettas i sina vinterjackor (du kanske inte tänkt på det men vinterjackor för män är konstruerade så att de bevarar kroppens värme i kyligt väder i motsats till de man finner på damavdelningen vilka bara är till för att vara snygga). De tycker det är pinsamt att stå mitt bland bh:ar och hipstertrosor och få arga blickar från sådana som jag.
Jag vill inte höra er gräla i provhytten. Jag vill inte kryssa mig fram mellan villrådiga mansmonster, jag vill bara handla det jag ska och det ska gå fort. Jag vill inte be din kille flytta på sig så att jag kan komma åt 70B på översta kroken och jag vill inte för allt smör i Småland se er hångla bland REA-varorna.
Snälla du! Gör både din kärlek och mig en tjänst..låt stackarn slippa! Sätt honom framför en tv och säg att du snart är tillbaka. Ge honom öl i en nappflaska som räcker tills du är färdig. Hitta en lämplig pojkvänsvakt...lösningarna är många.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar